# Sporządzenie oferty

W inspektorze dokumentu, na zakładce Linie oferty zostanie przygotowana wstępna oferta z uwzględnieniem wszystkich produktów dodanych do kalkulacji. Do listy pozycji oferty można dodać ręcznie dodatkowe pozycje, ustawić ceny, rabaty oraz dodatkowe cechy produktów jeśli schematy cech zostały utworzone i skojarzone z produktem.

Aby dodać dodatkowe pozycje do oferty należy :

  • (1) wybrać zakładkę Linie oferty
  • (2) za pomocą ikony pomarańczowej ikony + wyświetlić okno produktów.
  • (3) wybrać pozycje do oferty wg typu produktu (4) lub koszyka produktów (5)
  • (6) wpisać ilość, dodać pozycje do oferty przyciskiem OK
  • (7) ustalić ceny, rabat, podatek vat

Poniżej opis dostępnych opcji na zakładce "Linie oferty"

  • (1) dodawanie usuniętej pozycji z kalkulacji
  • (2) dodawanie pozycji opisowej
  • (3) dodawanie produktów z bazy produktów firmy
  • (4) usuwanie zaznaczonych pozycji
  • (5) aktualizacja cen z cennika
  • (6) ustawiania cech produktów (powłoka, kolor?) do których przypisano schemat cech
  • (7) wywołanie dedykowanych funkcji API (opcja dedykowanam dostępna dla niektórych klientów)
  • (8) integracja danych z systemem ERP firmy (opcja dedykowanam dostępna dla niektórych klientów)
  • (9) odświeżanie listy pozycji oferty
  • (10) eksport linii oferty do formatu CSV